Skip to main content

تعرفه هایی مناسب برای
همه کسب و کارها

شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور تعیین هزینه‌های خدمات راه‌اندازی، اجرا، و پشتیبانی شبکه، به تعریف تعرفه‌های پایه توسط سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای کشور اعتماد می‌کنند. این سازمان به طور دوره‌ای، معمولاً یک تا سه بار در سال، تعرفه‌ها را به‌روزرسانی می‌کند. اما برخی از جوانب این تعرفه‌ها به دلیل پیچیدگی موارد و شرایط خاص قابل محاسبه دقیق نیستند. در نتیجه، طرفین قراردادها بر اساس توافقات مستقل و با در نظر گرفتن عوامل مختلفی که در ادامه به آن اشاره می‌شود، هزینه و محدوده خدمات را تعیین می‌کنند.

تعرفه خدمات
راه اندازی و پشتیبانی

تا زمانی که شرکت خدمات دهنده دید درستی از نیاز مشتری و وضعیت شبکه و مشکلات ایشان نداشته باشد نمی توان معیار و مقدار مشخصی برای ارائه خدمات اجرا و پشتیبانی تعیین نمود و تعیین پلن تعرفه بر اساس معیارهای عادی و یکسان بدون در نظر گرفتن نیازها و مشکلات مشتری کار صحیحی نمی باشد.

ما با انجام اولین بازدید و مشاوره رایگان نیازهای شما و مشکلات را بررسی کرده و بر اساس آن چند طرح پیشنهادی با هزینه های متفاوت در اختیار شما قرار می دهیم. بدین صورت حق انتخاب با شما بوده و با توجه به هزینه و مزیت های هر طرح انتخاب خود را خواهید نمود.

به طور حتم تجهیزات و نرم افزارهای شبکه و ارتباطات هزینه های گزافی برای صاحبان کسب و کار دارند و با توجه به سطح انتظار انتخاب درست در این حوضه و پیشگیری از بروز خرابی و ایجاد مشکلات در آینده اهمیت بسیاری دارد. معمولا صاحبان کسب و کار به دنبال ارزانترین هزینه برای اجرا و خدمات شبکه و حوضه فناوری اطلاعات هستند اما باید در نظر داشت هر گرانی و یا هر ارزانی بی دلیل نیست. دریافت کننده خدمات باید مد نظر داشته باشد تا چه میزان تجهیزات و اجرای باکیفیت و یا خدمات مناسب برای ایشان اهمیت دارد و اینکه در صورت عدم دریافت خدمات مناسب متحمل چه هزینه ها و یا عواقبی خواهد شد. حتما از کار افتادن یک دستگاه یا بخشی از شبکه یا سایت برای مدتی هر چند کوتاه می توانند ضررهای مالی بسیار متحمل کند.

عوامل موثر بر هزینه
خدمات فناوری اطلاعات

اندازه و پیچیدگی شبکه

استراتژی مناسب برای پیش‌بینی و مدیریت مخاطرات می‌تواند در کاهش هزینه‌های پشتیبانی تأثیرگذار باشد. این شامل برنامه‌ریزی دقیق، راهکارهای امنیتی، و مدیریت به‌روزرسانی‌ها می‌شود.

نوع تجهیزات

نوع تجهیزات مورد استفاده نیز تأثیر دارد. تجهیزات از برندهای معتبر با هزینه‌های بالاتر ممکن است در دوره عمر و عملکرد بهتری برخوردار باشند و این می‌تواند در هزینه‌های پشتیبانی تأثیرگذار باشد.

استانداردها و تکنولوژی‌ها

استفاده از استانداردها و تکنولوژی‌های جدید ممکن است بهبودهای امنیتی و عملکردی داشته باشد، اما ممکن است هزینه‌های پشتیبانی را نیز افزایش دهد.

مدیریت ریسک

استراتژی مناسب برای پیش‌بینی و مدیریت مخاطرات می‌تواند در کاهش هزینه‌های پشتیبانی تأثیرگذار باشد. این شامل برنامه‌ریزی دقیق، راهکارهای امنیتی، و مدیریت به‌روزرسانی‌ها می‌شود.

مقیاس‌پذیری

برنامه‌ریزی برای مقیاس‌پذیری شبکه و افزایش ظرفیت به صورت پیش‌بینی شده می‌تواند از افزایش هزینه‌ها جلوگیری کند.

اهمیت زمان بهره‌وری

هزینه‌های پشتیبانی ممکن است با توجه به اهمیت زمان بهره‌وری و عدم توقف سرویس در ساعات حیاتی متغیر شود.

قوانین و تنظیمات

رعایت قوانین و تنظیمات امنیتی و مدیریتی ممکن است به عنوان یک فاکتور تعیین‌کننده هزینه‌ها نیز نقش داشته باشد.

نیاز به مراجعه حضوری

با توجه به نیاز، هر چه ساعات و روزهای حضور متخصص در محل بیشتر باشد، هزینه ها نیز بیشتر خواهد شد. در برخی از قراردادها، حداقل یک بازدید در محل در هر ماه با تعداد ساعات مشخص منظور می گردد.

تجربه شرکت پشتیبانی

استفاده از شرکت‌های پشتیبانی معتبر و با تجربه می‌تواند در بهینه‌سازی هزینه‌ها مؤثر باشد.

چند نمونه پکیج پشتیبانی

پشتیبانی شبکه

49.990.000R

تا 25 کاربر

  • 15 سیستم کلاینت
  • 2 سرور فیزیکی
  • 2 ویندوز سرور
  • 8 پرینتر/اسکنر
  • 1 روتر
  • 2 مودم
  • بهینه سازی شبکه
  • امنیت سرورها و کلاینت ها
  • بروز رسانی سرورها و کلاینت ها
  • بهینه سازی سرویس های فعال سرور
  • تامین نرم افزارهای عمومی و اختصاصی
  • بهینه سازی ارتباط بین شعب
  • پشتیبانی تلفنی و ریموت
  • یکبار بازدید حضوری در ماه
پشتیبانی وویپ

29.990.000R

تا 25 کاربر

  • 1 مرکز تماس
  • 15 تلفن تحت شبکه
  • 1 مودم
  • 2 سیپ ترانک
  • IVR پیشرفته
  • سرویس فکس
  • 5 صف تماس
  • ارسال تماس به خط همراه و ثابت
  • فایروال و قوانین
  • بروز رسانی و بهینه سازی
  • گزارش و ضبط تماس ها
  • شرایط زمان کاری
  • پیگیری مشکلات با سرویس دهنده
  • پشتیبانی ریموت و تلفنی در ساعات کاری
  • یکبار حضور در محل در ماه
پشتیبانی سایت

25.000.000R

سایت برندینگ

  • انجام تنظیمات امنیتی و به روز رسانی
  • پشتیبان گیری در هاست
  • به روز رسانی هسته وب سایت
  • به روز رسانی ماژول ها و پلاگین ها
  • بررسی و رسیدگی به مسائل امنیتی وب سایت
  • بررسی امنیت و وضعیت وب سایت
  • به روز رسانی محتوای وب سایت
  • معرفی موتورهای جستجو برای بهبود نتایج
  • پیاده سازی سئوی پایه و پیشرفته
  • ایجاد نقشه سایت
  • تست سازگاری بین مرورگرها
  • پشتیبانی تلفنی و از راه دور

سوالات متداول

برخی سوالات و ابهامات موجود برای مشتریان محترم شرکت فنی مهندسی نوآوران عصر توسعه در این قسمت مطرح شده است. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با ما در تماس باشید.

آیا بدون قرارداد امکان استفاده از خدمات شرکت نوآوران عصر توسعه وجود دارد؟

شرکت فنی مهندسی نوآوران عصر توسعه در زمینه خدمات شبکه های رایانه ای و فناوری اطلاعات در خدمت همه کسب و کارهایی که نیاز به این خدمات دارند می باشد. بدیهی است اولویت این شرکت با طرفین قرارداد می باشد. اما شما می توانید همواره از مشاوره اولیه رایگان ما بهره مند شوید.

آیا می توانم تحت عنوان یک پلن از مجموعه ای از خدمات شرکت نوآوران عصر توسعه استفاده کنم؟

تلاش ما ارائه بهترین خدمات به شماست. با توجه به ماهیت توافقی قراردادها، شرکت نوآوران عصر توسعه با در نظر گرفتن همه جوانب و تعیین قوانین و روش های ارائه ی خدمات و تفکیک آنها، امکان ارائه مجموعه ای از خدمات تحت عنوان یک پلن را دارد.

شرکت نوآوران عصر توسعه چه نوع خدمات پشتیبانی ارائه می کند؟

خدمات پشتیبانی ما شامل خدمات پشتیبانی و امنیت شبکه های رایانه ای و ارتباطی، پشتیبانی مراکز تماس تحت شبکه و پشتیبانی وبسایت های اینترنتی می باشد.

زمانی که قرارداد به اتمام برسد چه اتفاقی رخ می دهد؟

شرکت نوآوران عصر توسعه پیش از پایان مهلت قرارداد اقدام به ارائه قرارداد جدید به مشتری می نماید و قرارداد جدید قابل توافق و بازبینی مجدد است. در صورتی که مشتری اقدامی جهت عقد قرارداد جدید نداشته باشد، به مدت یکماه خدمات بصورت غیرحضوری ارائه می گردد. در صورت عدم تعیین تکلیف وضعیت قرارداد دوره جدید در این مدت، کلیه خدمات پس از بازه یک ماهه قطع می گردد

آیا امکان استفاده از خدمات بصورت آزمایشی وجود دارد؟

بعد از برقراری ارتباط مشتری با شرکت نوآوران عصر توسعه و ارائه مشاوره رایگان اولیه تا زمان تنظیم قرارداد و ارائه آن به مشتری و عقد قرارداد، برخی مشکلات فعلی ایشان به صورت توافقی بررسی و رفع می گردد. این خدمات خارج از محدوده قرارداد بوده و در صورت عدم نیاز به تغییر اساسی یا تهیه تجهیزات، هزینه ای بابت این خدمات دریافت نخواهد شد.

آیا پس از عقد قرارداد امکان ارتقای سطح خدمات وجود دارد؟

بله، در صورت نیاز مشتری و توافق طرفین، امکان ارتقای مفاد قرارداد و توسعه آن در هر زمان وجود دارد. بدیهی است امکان لغو برخی تعهدات و کاهش مبلغ قرارداد تا زمان اتمام قرارداد فعلی وجود نخواهد داشت.

اگر تنها ویژگی خاصی از قرارداد پیشنهادی مد نظر باشد، چه اتفاقی رخ می دهد؟

تعرفه خدمات با توجه به حدود تعهدات تعیین می شود. شرکت فنی مهندسی نوآوران عصر توسعه تلاش می کند تا با توجه به نیاز مشتری پلن اختصاصی برای ایشان طراحی کرده و ارائه خدمات نماید.

آیا در هر زمان امکان فسخ قرارداد وجود دارد؟

امکان لغو قرارداد در هر زمان برای مشتری وجود دارد اما باید به این نکته توجه داشت که هزینه دریافت شده تا پایان ماه به صورت کامل دریافت شده و هزینه باقیمانده دوره قرارداد با کسر 50% مسترد خواهد شد.

جواب سوال خود را در این قسمت نیافتید؟
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران عصر توسعه می باشد.